Bayram

Beklenen tatiiil geldi. Tatil dönüşü kötü sürprizlerle karşılaşmak istemiyorsanız Hdl ekibinden, Ankara’dan diyetisyeninizden 10 altın önerimiz:

  1. Tatilde kahvaltı yapmaya özen gösterin, unutulmaması gereken listesinde birinci numarayı kahvaltı alıyor.
  2. Eğer öğlen kaçamak yaptıysanız akşamı daha hafif geçirmeye çalışın. Örneğin çorba, zengin bir salata ile ızgara et.
  3. Alkollü ve şekerli içecekleri tüketin ama kaçırmadan, unutmayın bu tarz içeceklerin kalorileri yüksek! Bir şişe/kadeh/duble ortalama olarak 2 dilim ekmektir unutmayın.
  4. Havuz/deniz kenarında tercihen sade maden suyu tüketin, sıcakta mineral kaybını dengeleyecektir.
  5. En az 2.5 litre su içmeyi unutmayın.
  6. Tatilde ara öğünleri atlamamaya özen gösterin seçimleriniz meyve (taze veya kuru), süt, ayran, kepekli grissini gibi hafif alternatifler olsun. Ara öğünleri atlamak, ana öğünlerde özellikle açık büfeye sahip bir oteldeyseniz kontrolden çıkmanıza neden olabilir!
  7. Özellikle açık büfe hizmet veren bir otelde kalıyorsanız tabağınızın yarısını çeşitli salata ve söğüş sebzelerle başlayın.
  8. Ara öğününüzde 2 top sade veya meyveli dondurma rahatlıkla tüketebilirsiniz.
  9. Bol Hareket edin yüzün, sahilde yürüyüş yapın ve dans edin.
  10. Güneşte bol bol D Vitamini depolayın.

İyi tatilleeeer!!

Holiday

Finally the holidays we expected have arrived. If you do not want to have any surprises on your return, then follow the 10 tips of your dietician from Ankara and the Hdl team:

  1. Breakfast is very important, it is the first among the things that you should not forget.
  2. If you have exaggerated for lunch, have a light meal at dinner. For example with a soup, a rich salad and grilled meat.
  3. Consume alcoholic beverages and juices but do not overdo it, do not forget that these drinks have a high calorie content. A bottle of beer / a glass of wine / double rakı are equal to 2 slices of bread.
  4. On board the beach or on the seashore, drink mineral water gassed that balances the mineral salts lost with the heat.
  5. Do not forget to drink at least 2.5 liters of water.
  6. Be careful to make snacks with fruit (fresh or dry) milk, yogurt, wholegrain breadsticks. Do not make snacks can make you exaggerate during meals, especially if you are in an all inclusive hotel.
  7. If you are in an all inclusive hotel start by filling half of your plate with vegetables and salads.
  8. You can eat without problem at the vanilla ice cream or fruit snack.
  9. Swim in the pool or at the sea, do many walks along the seafront and ballads.
  10. Stretch so much vıtamına D in the sun.

Good holidays!!